Thursday 28 February 2008

Idag har varit en rätt trevlig dag, har bla fått min "avancerade" bilduppgift att likna något... Ser ungefär ut som ett nerknarkat vrak, men det är definitivt en förbättring om jag ska vara ärlig men det är fortfarande något fundamentalt fel med ansiktet men det får åtgärdas imorrn.

Umgicks med Soppus idag och hon är allmänt stalkad av den konstigaste människan på skolan. Vi drack det onyttigaste kaffe jag någonsin kommit i kontakt med, hällde bla i choklad och grädde med socker. Jag har också märkt att jag inte tål modeprogram, de får allt att se så lätt ut, ger storhetsvansinne, får mig att vilja rita kläder på rad och få Soppus att sy upp dem under vapenhot.

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.