Saturday 22 March 2008

Diabetes here I come

Jag är nu officiellt sämst. Jag har gått omkring och vart riktigt snål nu när jag sparar till min london resa, det har faktiskt gått rätt bra. Tills idag då, det är nämligen CD rea på Åhlens och tjaaa... mina inköpsinpulser gick sorgligt nog inte att stoppa så där rök alla spenderbara pengar denna månad. Jag tror det bara är Anna som faktiskt förstår vidden av detta skivproblem, och ärligt talat ska jag banna mig själv från cdon resten av året. Det min hjärna inte verkar förstå är att jag faktiskt inte har råd.

En annan anledning till varför jag är lite sämre är att jag håller på att dö av helgens sockerintag, jag har nämligen ätit lantmannaships, en av de många ostbågevarianterna, kladdkaka med glass och godis och då på endast en fredag, men men det är ju helg, + att det är påsk så = mer onyttigheter.

Sen ska jag ju också till Sophie och vi ska tydligen baka kladdkaka.
Kommer jag överleva denna helg?
Det är frågan....

No comments: