Friday 28 March 2008

O_o~Zz

Jag brukar faktiskt ha väldigt kul åt mina drömmar då de brukar vara rätt konstiga, den senaste var faktiskt såpass normal och sammanhängande att jag kommer ihåg det viktigaste, jag existerade också som mig själv istället för att sväva omkring och iakta 8-D

Tror det började med att jag ska följa med Anna till.... Afrika xD
jag springer iaf omkring till största del på skolan och köper halva jättebutterbullar för 70 spänn styck, fråga inte varför men det blev 3 stycken av någon anledning och en stickad halsduk. Jag träffar på en blond snubbe som mördar en utvald skara, men jag och mina tillfälliga kompisar (?) lyckas aldrig få fast honom då vi försökte efter att någon jag kände blev smått mördad, förövrigt så tror jag att mordvapnet var en penna. Men sen växlade fokusen till Afrikaresan, roliga är att under hela drömmen så tänker jag och har ångest över det, men jag packar aldrig med något. Vi far i ett litet vingligt plan som landar i Afrika på en tågräls. Allt var dessutom snötäckt där och jag tyckte att det var aningens underligt, fast inte anna hon var glad ändå.

Sen så är jag tillbaka hemma, jag har tydligen den blonde läskige mördaren efter mig och jag flyr från skolan och hamnar plötsligt utanför den lilla skola jag gick på från 1:an till 5:an. Det är glashalt och han jagar mig med en bil som jag såg tidigare i drömmen, det finns en liten backe ner mot en korsning som jag kastar mig ner mot för att ta mig fram snabbare. Det är ju som sagt glashalt så jag glider nerför backen samtidigt som bilen kör efter. Jag har ingen aning om varför han vill ha mig död, men i det läget känns det ganska kört. Men bilen glider ju också omkring och när jag åker in i en snödriva så fastnar bilen just bredvid. kan kliver ut och fast jag rör mig så där drömsegt då man inte kan springa så lyckas jag peta honom i halsen så han dör.

Det är seriöst första gången jag undkommit mitt öde i en sådan dröm.
Hursomhelst så avslutades det hela med att jag flyttar omkring min endler's guppyhona ett par gånger och lyckas ha ihjäl den. Jag blev allt lite ledsen då.

No comments: