Sunday 6 April 2008

Nybliven tidningstant här

Tjaaa, jag har nu sålt tidningar i helgen. Och jag har kommit fram till att Anna har någon allvarlig hjärnskada som står ut med det. Hursomhellst så var första dagen det värsta jag varit med om, dagen före, alltså i fredags så kändes det rätt okej då det var extremt mycket vårkänsla ute med bar torr asfalt. Men vad tror du händer? Jo jag upptäcker ett 10 cm tjokt slasktäcke nästa morgon som jag slaskar omkring i, i fyra timmar o_o.
Söndag blev det bara 3 timmar och till min lycka, nästan ingen slask :DD
(och jag har nu kommit fram till att jag kan stå ut med detta)

Man hörde ju rätt mycket om mannen som hade en stark fobi för tanter för ett tag sen, jag tror jag förstår vad som är så skräckinjagande med dem, har du någonsen sett en butter tant(buttra gubbar finns också och är lika läskiga) öppna dörren när du ringt på och uppenbarligen inte är så välkommen?

Men jag måste tillägga att det finns ett par riktigt trevliga också som faktisk blir jätteglada när man plingar på, så nu har jag inget var än att fortsätta sälja tidningar (och undvika de buttra gubbarna och gummorna) :P

No comments: